Sabtu, 31 Oktober 2009

Kelepap!

"Kelepap!"

Saya selalu terdengar bunyi sebegitu dari meja sebelah kiri saya.

Meja sebelah saya selalunya diduduki oleh seorang Pengurus Projek 1. Saya agak curiga dengan bunyi itu.

"Kelepap!"

Setiap kali bunyi itu kedengaran, saya lihat tangan Pengurus Projek 1 berada berhampiran dengan kawasan pinggangnya.

"Kelepap!"

Saya segan untuk bertanya, bunyi apa itu? Biasalah, saya kan pemalu orangnya... Saya hanya usya guna kerlingan mata.

"Kelepap!"

Saya perhatikan betul-betul kali ini. Setelah sekian lama. Akhirnya terungkai segala persoalan...

Rupa-rupanya bunyi itu datang dari bekas telefon bimbit kulit bermagnet Pengurus Projek 1 yang disangkut di pinggangnya. Patutla...

Selama ini saya ingat dia main tarik tarik getah spender...

4 ulasan:

Nand Nasyari berkata...

hahaha..apelah ko ni bob...
suke sgt pk bkn2..ahahah :p

uptownkitz berkata...

saye kuUONCI LIRIK ITU ABANG BOB!!!

Hirwan Dzahiruddin berkata...

hahah ko ni telinga ko mmg la kan?

StingRay berkata...

ingat getah bra.haha