Khamis, 5 Mac 2009

Kena Tag ~ 3 gambar seksi

Saya telah ditag pula oleh Wahida, sahabat dari UMP

Walau saya agak keberatan melakukan tag ini, akan tetapi, demi persahabatan, seksi pun seksi lah.. he he he.

1. Tangkap @ sertakan 3 gambar anda yang anda rasakan paling seksi

2. Tak semestinya tak berpakaian atau mendedahkan.Mungkin anda rasa senyuman anda
masa itu seksi. Sertakan!!

3. Nyatakan kenapa gambar itu begitu seksi bagi anda

4. Tag 5 rakan-rakan anda yang seksi



Oh, gambar ini selalu disalahertikan sebagai seksi oleh para penilai gambar yang konon konon pandai. Ada yang mengatakan mereka mengalami ejakulasi pra matang setelah menikmati gambar ini. Mereka kagum dengan teknik mengucup sedut tanpa simpati yang begitu mengasyikkan sekali. Membuatkan nafsu serakah menguasai diri...





Gambar yang kelihatan biasa ini, akan boleh menjadi seksi jika sang pemerhati menggunakan imaji dan khayalan seksual tahap tertinggi. Bisasanya mereka yang gatal akan membayangkan air batu campur beserta laici itu sebagai bahagian tubuh. Bahagian apa? Itu saya tidak tahu. Tolong jangan berkhayal lebih-lebih ya. Saya tiada masa untuk berkongsi dosa bersama anda.





Apa yang seksi? Mari kita fikirkan.. Diatas katil, berkain pelekat, dan masih belum sempat berseluar dalam... fuh.. sempurna...


Siapa si seksi yang saya tag kemudian? :

1) Shu Qi
2) Coco Lee
3) Agnes Monica
4) Datuk Noraini Ahmad
5) Karpal Singh

Tiada ulasan: