Khamis, 5 Mac 2009

Kena Tag ~ 10 Perkara

Mastot yang menyibuk mengetag saya lagi..

WHOEVER WHO GETS TAGGED HAS TO WRITE 10 THINGS ABOUT THE PERSON WHO TAGGED HIM/HER

Agak susah bagi saya yang kurang peduli sangat pasal dia ni. Saya cuba je lah.

- Suka sangat main piano, sampai tahap demam kalau tak dapat sentuh sehari.

- Suka mengumpat, bergossip, mencari cerita-cerita yang hangat.

- Ada teman lelaki, tapi macam masih gatal je..

- Rajin mencatat, menulis, menaip, dan membazir masa buat tag.

- Agak cantik jugak la rupa dia ni, berebut jugak la mereka² yang "biasa" tu.

- Sangat sukakan kucing. Sehingga adakalanya beliau berttur bahasa kucing.

- Saya rasa dia gemar warna ungu

- Paling selalu nampak dia pakai baju warna merah jambu atau biru cair.

- Dulu Uniten, sekang KLIUC

- Sangat cintakan teater. Itu pasti

THE PERSON WHO GOT TAGGED HAS TO WRITE 10 THINGS ABOUT HIMSELF/HERSELF

Alamak! Yang ini saya tangguhkan dulu. hahahahaha!

Tiada ulasan: