Khamis, 5 Mac 2009

Kena Tag ~ Jika ..... Kenapa?

Saya kena tag oleh Onny, juga seorang rakyat Negara Gombak

Nowadays, there're so many "IF".. "WHY" there're so many "IF"?!
.
.
1. If you can be an animal, what will you be?! Why?!

~ Semestinya saya akan memilih untuk menjadi Helang! Sememangnya saya emang suka menjadi helang dari kecil lagi. Mungkin kerana saya terpengaruh dengan siri TV "Manimal".


2. If you robbed the bank, what do you want to do with the money?! Why?!

~Kalau saya sudah berani merompak bank, itu bermakna saya sudah tidak kira lagi hukum halal atau haram. Sudah pasti saya akan menggunakan wang itu sehabis-habisnya. Sama ada membiayai pasukan pengganas saya, atau membeli rumah di pinggir laut Casablanca.


3. If you can teleport yourself to any places in the world, where do you want to be? Why?!

~Teleport? Sudah tentu saya akan berkeliaran tanpa had sempadan. Seperti saya akan ke Kutub Utara hanya semata-mata untuk mengambil ketulan ais, memetik kurma di Oman semata-mata untuk berbuka puasa, lepak di Australia untuk memakan stik kangaroo, dan lepak di jepun untuk bergurau nakal bersama Maria Ozawa.


4. If you are in X-Men or Brotherhood of Evil Mutants, who are you in the team? Why?!

~Mungkin saya akan menjadi Professor X. Kerana saya memang malas untuk bertarung sendiri. Lebih mudah mengarahkan sahaja dari rumah, sambil menonton TV. Dan watak ini memang bersesuaian dengan kebijaksanaan saya.. ha ha ha ha!


5. If you know that you are dying, what is the last meal that you want?! Why?!

~Saya akan meminta sedulang penuh dengan makanan laut seperti Ketam, Kupang, Udang, Sotong Gurita, Udang Kara, dan pelbagai lagibinatang bercengkerang. Ini adalah kerana saya alah dan boleh maut jika makan makanan laut. Jadi, alang-alang dah nak mati, biar mati kerana makan.


6. If you can kill only 1 person in this world, who is that person?! Why?!

~Sorang je? Gila tak menarik. Hmm... Saya akan membunuh seorang ustaz yang saya sudah lupa nama dia. Ustaz apa entah, yang mengajar di sekolah Methodist A.C.S Klang, ketika saya Tingkatan 2, tahun 1996. Ustaz itu pernah melempang saya sehingga berdarah kelopak mata saya, walaupun saya tidak melakukan kesalahan yang dituduhnya. Celaka!


7. If you can choose either want to have more than 24 hours a day or can live more than 100 years, what is your choice?! Why?!

~Saya memilih untuk lebih dari 24 jam sehari. Sebab, kalau hidup lama sangat pun, tapi tua gegek, nyanyuk, dan menyusahkan orang lain, saya tak sanggup.. huhu


8. If you can date a celebrity, who is that person?! Why?!

~Siapa lagi kalau bukan Jang Nara... Saya pun tak tahu kenapa saya angau sangat kat dia. Saya memang syak dia ada mengunakan ilmu sihir kepada saya.


9. If you can have only 1 thing in this world, what should that be?! Why?!

~Saya memilih Kuasa. Dengan Kuasa, saya boleh memperolehi segala-galanya, termasuk wang dan cinta. Walaupun cinta yang palsu, seperti cinta RM 50 di tepi jalanan. Ha Ha Ha Ha Ha


10. If you have an opportunity to TAG 7 of your friends, who are they?! Why?!

~ Saya memilih untuk mengetag Mastot, Shimi, Zul, Wahida, dan Angah Marni. Kenapa? Entah. Tiba tiba gatal pulak nak tag mereka... he he he he he

Tiada ulasan: