Khamis, 4 September 2008

26? apa tu? masih sekitar 18 la... kah kah kah




Sedar tak sedar, umur saya sudah meningkat lagi.. 26? wah, sudah melebihi jubli perak. Kah Kah Kah Kah. Alhamdulillah, masih berkesempatan saya merasai nikmat hidup. Dalam tempoh pembesaran ini, pelbagai pengalaman hidup dari segala jenis rasa dan rencah. ada jiwa, ada rasa, ada bahagia, ada derita... ya, 26 tahun bukanlah satu tempoh yang singkat walaupun sebagai seorang yang punk rock, umur dari julat 18-30 akan tetap dikira 18 tahun tepat.




Pelbagai sudut kehidupan sudah saya sempat terokai. Semakin dalam penerokaan, semakin luas dan misteri kehidupan itu dapat saya rasakan. Adakalanya, saya tidak menafikan yang masih terpalit secebis rasa rindu pada zaman kanak-kanak. Zaman di mana masih belum dihitung dosa pahala, dan zaman di mana kesilapan yang saya lakukan adalah dianggap hiburan oleh orang dewasa.



Walau apa pun,

Terima kasih yang tidak terhingga saya ucapkan kepada keluarga yang masih ingat dan menyayangi...

Terima kasih yang tidak terhingga buat sahabat-sahabat yang mengirimkan sms, ucapan, dedikasi dan juga komen-komen.

Terima kasih kepada mereka-mereka yang bersusah payah memberi hadiah kepada saya, insyaallah, saya akan simpan dan guna elok-elok semua hadiah-hadiah itu, kecuali hadiah yang boleh basi dan mereput... Saya amat hargai pemberian anda... :)

Terima kasih, saya sayang anda semua.. hehehehehe...


1 ulasan: