Isnin, 8 September 2008

aiskrim asam boi orgasma


Ketika pulang sahaja ke rumah tempoh hari, saya seperti biasa akan menyiasat tudung saji dan juga peti sejuk. Apabila dibuka sahaja pintu peti sejuk, Subhanallah, satu keindahan terpancar bersinar. warna oren diselaputi wap air membeku begitu mencabar keimanan saya. Oh ibu, kenapa begitu rajin membuat aiskrim asam boi di kala Ramadhan ini?


Akan tetapi, memandangkan waktu berbuka yang cuma akan tiba dalam satu jam sahaja lagi, saya langkas mengatur langkah pergi menonton televisyen untuk mengalih perhatian. Akan tetapi, mata ini lebih bernafsu untuk tidur. Ya, sungguh enak tertidur di atas sofa di hadapan TV.

Setelah habis membinasakan segala lauk yang ada di meja makan semasa berbuka, tangan rakus ini mula merayap mencari objek panjang berwarna perang tadi yang tersembunyi dalam ruang konfeksi sejuk beku dalam peti sejuk itu.

Dengan menggigit simpulan sarungnya, mencabut simpul itu, mulut kering ini terus menyedut ruang yang terbuka itu, menyonyot dan menyedut segala kemanisan dingin yang sebati bersama air membeku.. perghhh! nikmat!

Kenikmatan itu diakhirkan dengan penuh sabar mengunyah isi asam boi yang mengilingi bijinya. Asam boi itu segaja disimpan untuk mencapai mendaki kemuncak kenikmatan yang hakiki. Dan kenikmatan orgasmic itu hanya akan tercapai dengan menggigit biji asam boi itu sehingga pecah di akhir proses menikmati... kah kah kah kah!

Tiada ulasan: