Rabu, 14 Mei 2008

hadi kembali.... kali ini lebih sensasi! hahahah


Hello people! Apa khabar? Assalamualaikum.. perghh lama gile beb saya tak menulis kat blog macam ni, last pun tahun 2006 kat blog lama saya, lidahhadi.blogspot.com. macam sibuk sangat je.. agak sibuk ah sebenarnya, dengan belajar tak habis-habis, dengan kelab, dengan hiburan kendiri lagi, dengan internet takde kat rumah, ayah saya tak nak masukkan line telefon kat rumah, pasal dulu adik saya gayut sampai dekat rm 1000, pastu tak nak bayar.. huh, malas lah nak cakap banyak pasal telefon, lagipun kat rumah sekarang semua dah pakai handphone masing2.. nak pakai yang wireless broadband, leceh, lagipun saya selalu je tak cukup duit, nanti tak bayar, kena potong lagi.. dah tak cool. Kenapa tiba2 nak menulis lagi nih? Huhuhuhu.. sebab tetiba je rasa banyak benda yang ternampak, teralami, terkecapi, pastu hilang macam tu je, dah tak ingat dah.. memori saya sejak kebelakangan ni macam ram murah zaman sdram dulu2 laa.. kejap je hilang, pasal hati dah tak suci kot.. hahahahha… nanti saya sambung lagi, pasal saya nak mandi..

Tiada ulasan: